close

六旬美豔辣媽 (綜合報道)

(星島日報報道)經常在人前大呻無拖拍的劉欣宜(E Cup Baby),前晚與李蘊結伴出席情人節單身派對,其中E Cup Baby穿上開胸連身裙,令事業線若隱若現,她說︰「我頭先趕住嚟,都無時間黐膠紙!(今晚借機尋找獵物?)感情方面我唔會太鹵莽,咁樣搵到都未必係Mr.Right,會蝕底!其實我有人追、有人約,但對方唔係我心儀男士,所以寧願出席活動,喺工作中度過情人節!」追問她是否曾因鹵莽而蝕底「失身」?她就笑說︰「咁敏感唔講!總之我個人比較保守,媽咪亦管得我好嚴,半夜前就一定要我返屋企,我亦未試過唔返屋企瞓!」此外,E Cup Baby又透露以往亦曾參加單身派對,之後有男仔持花在樓下等她,最後亦跟對方發展成情侶,但拍拖一段短時間後,很快就分手。文、圖︰康蕎



  ■E Cup Baby(左)前晚與李蘊結伴出席派對。

arrow
arrow
    全站熱搜

    sourcabbage 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()